Tuesday, December 18, 2007

Meu álbum de fotos / My photo album

Com bastante tempo livre nas minhas férias, eu tenho dedicado um tempo para o meu hobby favorito: fotografia. Eu criei um pequeno portfolio de fotos com aquelas fotos que eu julgo como as melhores. As fotos podem ser conferidas no meu álbum de fotos do Picasa.


O portfolio de fotos é dividido em vários álbuns, cada um deles representando uma categoria, tal como "Pessoas" ou "Preto&Branco". A maioria das fotos tem a localização exata donde elas foram tiradas e também contêm legenda.


Bom... eu espero que vocês curtam ver as fotos assim como eu curto tirá-las :) Comentários a respeito das fotos são mais que bem-vindos.


Abraço a todos!

----


With a lot of spare time during my vacation, I have been taking some time to dedicate myself to my favorite hobby: photography. I have created a small photography portfolio with those photos taken by me that I judge as my best ones. The photos are available at my Picasa Web album.

The photography portfolio is divided into several albums, each one of them representing a category such as "People" or "Black&White". Most of the photographs are provided with the exact locations where the photos were taken from as well as with captions.


Well... I hope you enjoy seeing them as I enjoy taking them :) Any comments regarding the photos are more than welcome.


Stay cool!!!

No comments: